Polska marka kończy działalność. Pandemia i chińska konkurencja dały w kość

Polska marka Vissavi kończy działalność. W ostatnich latach próbowano ją ratować, ale jak się okazuje – bezskutecznie. Firma zamyka sklepy stacjonarne, informuje dlahandlu.pl.

Sebastian Barysz
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Polska marka kończy działalność. Pandemia i chińska konkurencja dały w kość

Rynek modowy zmienia się na naszych oczach. Najpierw pandemia, a teraz rosnąca konkurencja ze strony chińskich firm. To wszystko brzmi jak olbrzymie wyzwanie. Jak się okazuje, jest to wyzwanie, które przerosło polską markę Vissavi stworzoną przez Agatę Blok.

Dalsza część tekstu pod wideo

Vissavi żegna się z klientkami

Dlaczego marka kończy działalność? W oficjalnym komunikacie czytamy, że:

Od czasu covidu prowadzenie biznesu odzieżowego stało się wielkim wyzwaniem. Dwa lata ograniczeń i braku imprez, potem wojna, wzrost kosztów energii, produkcji, pracy, podatków i czynszów w galeriach. Do tego ogromna konkurencja chińskich portali i gigantycznych koncernów sieciowych.

Co więcej, “zakupy stał się coraz bardziej rozsądne” i klientki coraz częściej kierują się względami finansowymi w trosce o swój budżtet.

Ruszyła wyprzedaż

Ogłoszono wyprzedaż do 80% z okazji zamknięcia części sklepów stacjonarnych. Do 31 grudnia działają salony w Galerii Północnej (Warszawa), Bronowicach (Kraków) i Millenium Hall (Rzeszów). Sklepy w Plazie i Galerii Rzeszów pozostaną otwarte jeszcze kilka miesięcy jako outlet. Sklep online działa bez zmian.