Biedronka kusi pracowników nagrodami. 200 zł premii za sprzedaż alkoholu

Biedronka wprowadziła “Świąteczne Wyzwanie Sprzedażowe”. Jeden zapis wywołuje kontrowersje. Chodzi o nagrody pieniężne dla pracowników za sprzedaż alkoholu.

Sebastian Barysz
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Biedronka kusi pracowników nagrodami. 200 zł premii za sprzedaż alkoholu

Konkretniej chodzi o premię w wysokości 200 zł dla wszystkich pracowników 500 sklepów, które sprzedadzą najwięcej alkoholu. Mocnego alkoholu, dodajmy. Trzeba przyznać, że to dośc intrygujący sposób na zmotywowanie pracowników.

Dalsza część tekstu pod wideo

Padły ostre słowa

W sieci zawrzało. Swojego oburzenia nie kryje OPZZ Konfederacja Pracy w Kauflandzie, Biedronce, Dino, Aldi i Rossmanie. W swoim wpisie na FB nie szczędzą ostrów słów pod adresem Jeronimo Martins.

To skandaliczne, że w czasie, który powinien być poświęcony rodzinie i wspólnocie, korporacja naciska na agresywne promowanie używek niszczących polskie społeczeństwo. Podczas gdy roczne koszty społeczne konsumpcji alkoholu sięgają w Polsce 93 miliardów złotych, Biedronka robi z pracowników „akwizytorów” wysokoprocentowych trunków.

OPZZ Konfederacja Pracy w Kauflandzie, Biedronce, Dino, Aldi i Rossmanie

Padł również zarzut, że pracownicy stają się narzędziem w procesie rozpijania alkoholu.

Skandal czy nie?

I w tym miejscu można przejść do ważnego pytania. Co sądzicie o tej sprawie? Czy według was oburzenie OPZZ Konfederacja Pracy w Kauflandzie, Biedronce, Dino, Aldi i Rossmanie jest słuszne, czy może związkowcy przesadzają? Czy alkohol to produkt jak każdy inny, czy może jest to przesada?