Tak to się robi. AliExpress chwali się wynikami z listopada
W trakcie listopadowej kampanii promocyjnej AliExpress znacząco poprawił wyniki w Polsce, notując wyraźny wzrost liczby aktywnych użytkowników oraz sprzedaży lokalnych sprzedawców.
Platforma poinformowała, że w dniach 11–19 listopada, czyli w trakcie akcji promocyjnej, dzienna liczba aktywnych użytkowników w Polsce była wyższa o 37 proc. niż rok wcześniej. Dane te obejmują wyłącznie rynek polski i odnoszą się do porównywalnego okresu w poprzednim roku.
Spółka podkreśliła również, że szczególnie dobre wyniki osiągnęli krajowi sprzedawcy uczestniczący w Festiwalu Zakupów 11.11. W ich przypadku wartość sprzedaży mierzona GMV zwiększyła się o 74 proc. rok do roku względem analogicznej akcji promocyjnej z 2024 r.
Sprzedaż polskich sprzedawców i hity zakupowe
Jak podaje AliExpress, to właśnie polscy partnerzy handlowi należeli do głównych beneficjentów tegorocznej odsłony Festiwalu Zakupów 11.11. Wyższy ruch na platformie przełożył się na znaczący wzrost wartości transakcji realizowanych przez lokalne sklepy, co firma opisuje jako efekt silnego zainteresowania ofertą promocyjną.
W komunikacie firma zwróciła uwagę na strukturę sprzedaży, wskazując, że wśród najczęściej kupowanych produktów dominowały urządzenia z kategorii Smart Living. To właśnie sprzęty powiązane z inteligentnym domem znalazły się na szczycie listy bestsellerów podczas listopadowej akcji.
AliExpress to część globalnej grupy
AliExpress należy do Alibaba International Digital Commerce Group. Platforma funkcjonuje w ramach międzynarodowego segmentu handlu cyfrowego grupy Alibaba, a listopadowe wyniki z Polski firma prezentuje jako część globalnych działań promocyjnych prowadzonych w tym okresie.