Żabka szykuje nową usługę. Czegoś takiego jeszcze nie było
Grupa Żabka zamierza uruchomić nową usługę logistyczną Izidrop. Będzie ona skierowana głównie do klientów e-commerce. Co o niej wiemy?
Nowa usługa ma pozwolić na szybkie i proste zwroty przesyłek, a w dalszej perspektywie stanie się częścią szerszego ekosystemu convenience oferowanego przez sieć.
Nowa usługa Żabki
Przygotowujemy się do rozwoju własnej logistyki e-commerce Izidrop. To produkt, który jest nieco inny od istniejących na rynku, będzie głównie skierowany do tych klientów, którzy chcą dokonywać zwrotów.
Usługa ma wykorzystywać już istniejącą infrastrukturę logistyczną grupy, co pozwoli utrzymać konkurencyjne ceny i krótkie terminy realizacji. Tomasz Blicharski zapowiedział, że projekt ma wkrótce objąć całą sieć i od startu będzie dostępny w wielu lokalizacjach.
Co jeszcze zaoferuje? Usługa powstaje z myślą o wygodnych zwrotach produktów zakupionych online. Klienci będą mogli nadać paczki w punktach Żabki, niezależnie od tego, w jakim sklepie internetowym dokonali zakupu. System ten ma również działać dwukierunkowo – możliwe będą nie tylko zwroty, ale także odbiory przesyłek.
Olbrzymie udogodnienie
Blicharski podkreślił, że Izidrop będzie otwarty na współpracę z zewnętrznymi podmiotami. Co więcej, usługa ma zostać zintegrowana z aplikacją mobilną Żabki, co pozwoli klientom na zarządzanie przesyłkami w jednym miejscu.
Izidrop ma zostać zintegrowany z aplikacją mobilną Żabki, co pozwoli klientom na zarządzanie przesyłkami w jednym miejscu – od zakupów i odbiorów po zwroty.