Żabka szykuje nową usługę. Czegoś takiego jeszcze nie było

Grupa Żabka zamierza uruchomić nową usługę logistyczną Izidrop. Będzie ona skierowana głównie do klientów e-commerce. Co o niej wiemy?

Sebastian Barysz
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Żabka szykuje nową usługę. Czegoś takiego jeszcze nie było

Nowa usługa ma pozwolić na szybkie i proste zwroty przesyłek, a w dalszej perspektywie stanie się częścią szerszego ekosystemu convenience oferowanego przez sieć.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nowa usługa Żabki

Przygotowujemy się do rozwoju własnej logistyki e-commerce Izidrop. To produkt, który jest nieco inny od istniejących na rynku, będzie głównie skierowany do tych klientów, którzy chcą dokonywać zwrotów.

Tomasz Blicharski, Chief Strategy & Development Officer

Usługa ma wykorzystywać już istniejącą infrastrukturę logistyczną grupy, co pozwoli utrzymać konkurencyjne ceny i krótkie terminy realizacji. Tomasz Blicharski zapowiedział, że projekt ma wkrótce objąć całą sieć i od startu będzie dostępny w wielu lokalizacjach.

Co jeszcze zaoferuje? Usługa powstaje z myślą o wygodnych zwrotach produktów zakupionych online. Klienci będą mogli nadać paczki w punktach Żabki, niezależnie od tego, w jakim sklepie internetowym dokonali zakupu. System ten ma również działać dwukierunkowo – możliwe będą nie tylko zwroty, ale także odbiory przesyłek.

Olbrzymie udogodnienie

Blicharski podkreślił, że Izidrop będzie otwarty na współpracę z zewnętrznymi podmiotami. Co więcej, usługa ma zostać zintegrowana z aplikacją mobilną Żabki, co pozwoli klientom na zarządzanie przesyłkami w jednym miejscu.

Izidrop ma zostać zintegrowany z aplikacją mobilną Żabki, co pozwoli klientom na zarządzanie przesyłkami w jednym miejscu – od zakupów i odbiorów po zwroty.