Taki będzie Lidl w przyszłości. Mają konkretny plan

Lidl rozpoczyna międzynarodową kampanię pod hasłem “Lidl. To się opłaca”. Przy okazji dowiadujemy się, jak sieć sklepów będzie wyglądać w przyszłości. Oto plany na najbliższe lata.

Sebastian Barysz
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Taki będzie Lidl w przyszłości. Mają konkretny plan

Kampania pod hasłem “Lidl. To się opłaca” już ruszyła i potrwa do końca października. Należy spodziewać się większej aktywności sieci w mediach społecznościowych czy spotach telewizyjnych.

Dalsza część tekstu pod wideo

Do 2030 r. więcej tych produktów

Kampania kampanią, ale najważniejsze jest to, w jakim kierunku będzie podążać sieć sklepów w ciągu najbliższych lat. Wyznaczono bowiem konkretne cele. Jednym z nich jest zwiększenie udziału żywności roślinnej o 20 proc. do roku 2030 r.

W odpowiedzi na globalne wyzwania związane z produkcją i konsumpcją żywności dążymy do poszerzania asortymentu produktów pochodzenia roślinnego. Naszym celem jest, aby do 2030 roku zwiększyć w naszym asortymencie udział: sprzedawanej żywności pochodzenia roślinnego o 20 proc., źródeł białka o pochodzenia roślinnego w stosunku do źródeł pochodzenia zwierzęcego do 15 proc. oraz udział pełnych ziaren w produktach zbożowych do 15 proc.

Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska

Więcej placówek w 2026 r.

Plany Lidla w Polsce to nie tylko wzbogacanie oferty. Okazuje się, że w 2026 r. sieć chce zbudować kolejnych 50 sklepów. W 2027 r. powstanie 14. centrum dystrybucyjne – w Skawinie pod Krakowem.