Pilny komunikat Sinsay. "Prosimy o zaprzestanie korzystania"
Sieć Sinsay apeluje do swoich klientów. Podjęto decyzję o wycofaniu ze sprzedaży dwóch produktów. Te bowiem nie spełniały standardów. Jeśli posiadasz któryś z nich – zwróć go.
Kolejne ostrzeżenie, tym razem od Sinsay. Jeśli posiadasz te produkty, to przestać z nich korzystać i zwróć je do sklepu. Zostały one równolegle wycofane ze sprzedaży.
W związku z niespełnieniem standardów jakości Sinsay, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży.
Chodzi o produkty z następującymi numerami index: 896BY-22X oraz 789CK-22X. Oto jak wyglądają. Zdjęcie po lewej przedstawia 896BY-22X, a po prawej 789CK-22X.
Jak zwrócić produkt?
Standardowa procedura w przypadku wycofania produktu. Można je oddać w dowolnym sklepie Sinsay, niezależnie od miejsca zakupu. W przypadku braku paragonu lub innego dowodu zakupu, pracownicy sklepu poproszą klientów o wypełnienie odpowiedniego formularza potwierdzającego zwrot.
Osoby, które nabyły produkty w sklepie internetowym Sinsay, mogą poprosić o zwrot poprzez swoje konto. Po wybraniu opcji “zwrot” lub “reklamacja” system przesyła mailowo dalsze instrukcje postępowania. Ewentualnie ci klienci mogą też wyjść na przekór wirtualnym realiom i pofatygować się do dowolnego sklepu stacjonarnego, by oddać produkt.