Media Expert chce być jak Biedronka. Wprowadza nowe kategorie produktów
Media Expert kojarzy nam się głównie ze sprzętem AGD, akcesoriami biurowymi, czy gamingowymi. Słowem: szeroko rozumiana elektronika. Tymczasem nowa kategoria nie ma wiele wspólnego z wymienionymi.

Media Expert wprowadza nową kategorię do internetowej odsłony sklepu. Nazwaną ją “Supermarket” i wydaje mi się, że nie trzeba tłumaczyć tego, co znajdziemy w środku.
Media Expert otwiera internetowy "Supermarket"
Otóż jest to namiastka oferty znanej z Biedronki czy Lidla. A może wcale nie namiastka, bo mnogość kategorii robi wrażenie. “Supermarket” w Media Expert oferuje produkty z następujących segmentów:



- Artykuły dla zwierząt,
- Środki czystości,
- Kawy i dodatki,
- Akcesoria do sprzątania,
- Manicure i pedicure,
- Suplementy i odżywki,
- Pielęgnacja dziecka,
- Herbaty i dodatki, Kosmetyki,
- Ozdoby i koszyki wielkanocne,
- Zdrowie intymne,
- Produkty higieniczne,
- Dzbanki filtrujące i akcesoria,
- Saturatory i akcesoria,
- Choinki i ozdoby świąteczne,
- Książki i komiks.
Jest więc w czym wybierać. W praktyce jest to kolejny krok w rozbudowie oferty; Media Expert chce przyciągnąć kolejnych konsumentów, nie tylko entuzjastów technologii.
Moim zdaniem to dobre rozwiązanie
Poszerzenie asortymentu poza dotychczasowe kategorie elektroniki i stopniowe zbliżanie się do modelu marketplace’u może w dłuższej perspektywie podebrać klientów Allegro, czy nawet popularnych sieci marketów. Ja jestem na tak, bo lubię mieć alternatywę i uważam, że większa konkurencja służy konsumentom – firmy zaczną konkurować poprzez ofertę.