Media Expert chce być jak Biedronka. Wprowadza nowe kategorie produktów

Media Expert kojarzy nam się głównie ze sprzętem AGD, akcesoriami biurowymi, czy gamingowymi. Słowem: szeroko rozumiana elektronika. Tymczasem nowa kategoria nie ma wiele wspólnego z wymienionymi.

Sebastian Barysz
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Media Expert chce być jak Biedronka. Wprowadza nowe kategorie produktów

Media Expert wprowadza nową kategorię do internetowej odsłony sklepu. Nazwaną ją “Supermarket” i wydaje mi się, że nie trzeba tłumaczyć tego, co znajdziemy w środku.

Dalsza część tekstu pod wideo

Media Expert otwiera internetowy "Supermarket"

Otóż jest to namiastka oferty znanej z Biedronki czy Lidla. A może wcale nie namiastka, bo mnogość kategorii robi wrażenie. “Supermarket” w Media Expert oferuje produkty z następujących segmentów:

  • Artykuły dla zwierząt,
  • Środki czystości,
  • Kawy i dodatki,
  • Akcesoria do sprzątania,
  • Manicure i pedicure,
  • Suplementy i odżywki,
  • Pielęgnacja dziecka,
  • Herbaty i dodatki, Kosmetyki,
  • Ozdoby i koszyki wielkanocne,
  • Zdrowie intymne,
  • Produkty higieniczne,
  • Dzbanki filtrujące i akcesoria,
  • Saturatory i akcesoria,
  • Choinki i ozdoby świąteczne,
  • Książki i komiks.

Jest więc w czym wybierać. W praktyce jest to kolejny krok w rozbudowie oferty; Media Expert chce przyciągnąć kolejnych konsumentów, nie tylko entuzjastów technologii.

Moim zdaniem to dobre rozwiązanie

Poszerzenie asortymentu poza dotychczasowe kategorie elektroniki i stopniowe zbliżanie się do modelu marketplace’u może w dłuższej perspektywie podebrać klientów Allegro, czy nawet popularnych sieci marketów. Ja jestem na tak, bo lubię mieć alternatywę i uważam, że większa konkurencja służy konsumentom – firmy zaczną konkurować poprzez ofertę.