Cenówkowa anarchia. Kaufland mówi "dość"

Kaufland coraz mocniej stawia na technologię i cyfryzację. Zmiany są widoczne w polskich sklepach. To olbrzymie udogodnienie dla klientów oraz pracowników.

Sebastian Barysz
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Cenówkowa anarchia. Kaufland mówi "dość"

Co nowego w Kaufland? Trzeba przyznać, że dzieje się sporo interesujących rzeczy. W polskich sklepach nastąpiła mała-wielka zmiana dotycząca cenówek. 

Dalsza część tekstu pod wideo

E-cenówki w Kaufland

Do tej pory elektroniczne etykiety cenowe były dostępne jedynie w sekcji Owoce i Warzywa. Teraz Kaufland rozszerza e-cenówki na dział Piekarnia. Co to oznacza? Jest to udogodnienie dla klientów oraz samych pracowników.

Wprowadzenie elektronicznych etykiet cenowych to dla nas coś więcej niż tylko usprawnienie procesów w sklepie. To element szerszej strategii, w której stawiamy na nowoczesne technologie, automatyzację i odpowiedzialne podejście do zasobów. Dzięki systemowi ESL nasi pracownicy mogą skupić się na obsłudze klientów i realizacji zadań, zamiast poświęcać czas na drukowanie i wymianę etykiet. Klienci z kolei zyskują pewność, że widoczna na półce cena jest zawsze poprawna.

Łukasz Wiśniewski, ekspert w pionie zarządzania i procesów w Kaufland Polska

Ale to nie wszystko, bowiem Kaufland w przyszłości rozszerzy program elektronicznych cenówek na kolejne działy. To kwestia czasu.

Autonomiczne roboty sprzątające

Warto również wspomnieć o innej nowości. Otóż w kilku niemieckich sklepach Kaufland pojawiły się autonomiczne roboty sprzątające. Działają one autonomicznie, odciążając tym samym pracowników.

W ramach testów sprawdzana jest wydajność baterii, skuteczność czyszczenia oraz mechanizm omijania przeszkód czy wymiana wody. Jeśli testy będą obiecujące, należy spodziewać się więcej robotów w sklepach Kaufland, najpewniej zawitają również do Polski.