Biedronka wycofuje produkt. A miał być superhit!

Biedronka poinformowała klientów o istotnej zmianie w swojej ofercie.

Arkadiusz Stando (astnd)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Biedronka wycofuje produkt. A miał być superhit!

Popularna sieć handlowa wycofała z planowanej sprzedaży jeden z zapowiadanych produktów. "Za utrudnienia przepraszamy" – poinformowano w oficjalnym komunikacie. Produkt miał być "superhitem" Biedronki.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na stronie internetowej Biedronki regularnie pojawiają się komunikaty dotyczące promocji i ewentualnych wycofań towarów. Najnowsze ogłoszenie dotyczy produktu, który mimo wcześniejszych zapowiedzi nie trafi na półki. Zgodnie z informacją zamieszczoną w folderze "Okazje tygodnia" nr 39/2025, od 25 września miał być dostępny zestaw kreatywny, ale ostatecznie jego sprzedaż nie dojdzie do skutku.

Zestaw kreatywny wycofany z oferty

Chodzi o produkt firmy Astra – zestaw kreatywny, 2000 elementów. W pudełku znajdowały się m.in. piankowe literki, koraliki, cekiny, pompony, filc, patyczki, plastikowe oczka, elastyczny sznurek, kolorowy papier i nożyczki. Całość miała być sprzedawana jako "superhit" Biedronki w cenie 39,99 zł.

Zgodnie z komunikatem sieci, produkt ten nie trafi jednak do sprzedaży od czwartku 25 września. Biedronka nie podała informacji, czy zestaw pojawi się w innym terminie.

Stała komunikacja z klientami

Biedronka przyzwyczaiła swoich klientów do bieżących aktualizacji, zarówno w kwestiach promocyjnych, jak i logistycznych. Informacje o zmianach w dostępności produktów pojawiają się zazwyczaj z wyprzedzeniem na stronie internetowej sieci. Dzięki temu klienci mogą na bieżąco śledzić ofertę i planować zakupy na podstawie dostępnych informacje.

W przypadku zestawu kreatywnego sieć nie podała szczegółów dotyczących przyczyn rezygnacji z wprowadzenia produktu do sprzedaży. Nie wiadomo również, czy artykuł kiedykolwiek wróci do oferty. Na ten moment wiadomo jedynie, że klienci, którzy liczyli na zakup tego towaru, będą musieli poczekać lub szukać alternatywnych rozwiązań.

Sieć sklepów Biedronka w liczbach

Na koniec pierwszej połowy 2025 roku sieć sklepów Biedronka w Polsce liczyła 3 802 placówki. W 2025 roku planowane jest otwarcie łącznie 130 do 150 nowych sklepów, co sprawi, że pod koniec tego roku sieć będzie jeszcze większa. Na 2026 rok Biedronka planuje dalszy rozwój z otwarciem około 180 nowych sklepów. Ponadto firma rozwija się również na rynku słowackim, gdzie ma mieć do końca 2026 roku co najmniej 50 sklepów Biedronka.

Biedronkę odwiedza miesięcznie ponad 5 milionów osób. Sieć posiada ponad 17 milionów kart lojalnościowych "Moja Biedronka" oraz 9 milionów użytkowników aplikacji mobilnej, co wpływa na dużą i stale rosnącą liczbę transakcji przeprowadzanych w sklepach.

W pierwszym półroczu 2025 roku przychody Biedronki wyniosły ponad 12,4 miliarda euro, co oznacza wzrost o 7,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2024 roku. EBITDA wyniosła 620 milionów euro, co wskazuje na poprawę rentowności i efektywności operacyjnej firmy Jerónimo Martins.