Intermarché chce być jak Lidl i Biedronka? Zaczyna się 18 września
Nowa akcja lojalnościowa Intermarché startuje w całej Polsce, a główną rolę będą w niej pełnić maskotki marki.

Od 18 września do 14 stycznia 2026 r. klienci sieci będą mogli kolekcjonować maskotki "Rozmarzone Interki". To pierwsza edycja kampanii, w której znane z aplikacji postaci otrzymały pluszową formę, a projekt obejmie nie tylko sklepy, lecz także stacje paliw Intermarché.
Blisko 200 punktów handlowych w całym kraju dołączyło do akcji. Sieć, należąca do Grupy Muszkieterów, wspiera kampanię także w przestrzeni cyfrowej, m.in. za pośrednictwem minigier i działań z influencerami. Jak podkreśla Paweł Wardziński, dyrektor generalny Intermarché w Polsce, "chcieliśmy, aby Interki wyszły poza świat cyfrowy i stały się towarzyszami zakupów naszych klientów".



Interki zadebiutowały w komunikacji marki w sierpniu ubiegłego roku, wraz z uruchomieniem programu lojalnościowego. Początkowo symbolizowały punkty w aplikacji mobilnej, a obecnie są jednym z najbardziej rozpoznawalnych elementów identyfikacji Intermarché. Ich znajomość deklaruje już blisko 70 proc. klientów.
Od cyfrowych ikonek do pluszaków
Inspiracją do stworzenia kolekcji stały się obserwacje, jakie motywy najbardziej przyciągają uwagę dzieci i wzbudzają w nich pozytywne emocje. W efekcie powstało sześć maskotek z własnymi historiami i charakterem, odwołujących się do rodzinnych marzeń o odkrywaniu kosmosu, poszukiwaniu skarbów czy magicznych przygodach. Celem jest nie tylko zabawa, ale również angażowanie całych rodzin we wspólne spędzanie czasu i rozwijanie wyobraźni.
Jak zdobyć Rozmarzone Interki?
Mechanizm jest prosty: za każde wydane 50 zł klienci otrzymują jeden znaczek. Zebranie 40 umożliwia zakup maskotki za symboliczną złotówkę, a przy 20 znaczkach dostępna jest opcja z dopłatą. Pluszaki można nabyć także poza akcją w regularnej cenie.
Wyjątkową atrakcją jest Pluszowy Marzyciel, maskotka dostępna wyłącznie cyfrowo w aplikacji Intermarché. Klienci mogą ją zdobyć wyłącznie za pomocą wirtualnych punktów, co wzmacnia integrację świata online i offline oraz zachęca do korzystania z rozwiązań cyfrowych sieci. W aplikacji przewidziano dodatkowe treści i bonusy zwiększające zaangażowanie uczestników.
Ogólnopolski zasięg i integracja kanałów
Akcja obejmuje wszystkie sklepy sieci w Polsce, a także po raz pierwszy stacje paliw Intermarché. Obecnie działa ich 73, co daje sieci pozycję lidera w tym segmencie wśród marek handlowych. Na miejscu klienci spotkają specjalne materiały promocyjne – ekspozytory w kształcie maskotek, naklejki i inne elementy zachęcające do interakcji dzieci. Równocześnie uruchomiono kampanię online, w której przewidziano konkursy, minigry i działania z twórcami internetowymi.