Czy opłaca się mieć Żabkę? Tyle zarabiają franczyzobiorcy. Robi wrażenie?

Żabka pochwaliła się wynikami finansowymi swoich franczyzobiorców. Wynika z nich jasno, że ten interes się kręci. 

Arkadiusz Stando (astnd)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Czy opłaca się mieć Żabkę? Tyle zarabiają franczyzobiorcy. Robi wrażenie?

W pierwszym półroczu 2025 roku aż 84 proc. przedsiębiorców prowadzących sklepy Żabka uzyskało przychody na poziomie co najmniej 30 tys. zł miesięcznie. Najwyższe wyniki notowane są w stolicy – w Warszawie niemal 85 proc. partnerów biznesowych sieci osiągnęło przychody powyżej 33 tys. zł. Na wynik finansowy franczyzobiorcy wpływają m.in. marża handlowa, liczba umów na usługi dodatkowe oraz uzyskane rabaty od sieci.

Dalsza część tekstu pod wideo

"Współpraca z Żabką daje realne korzyści finansowe, a kompleksowe wsparcie, jakie oferujemy, w tym dostęp do praktycznej wiedzy i nowoczesnych technologii, stanowią istotny element zwiększający bezpieczeństwo prowadzenia własnej działalności oraz potencjał dalszego rozwoju naszych franczyzobiorców" – mówi Przemysław Kijewski, COO Żabka Polska.

Kompleksowe wsparcie franczyzobiorców

Prowadzenie sklepu w modelu Żabki zapewnia przedsiębiorcom bezpieczeństwo rozwoju dzięki współpracy z doświadczonym partnerem rynkowym. Franczyzobiorcy otrzymują w pełni wyposażony w towar, meble i sprzęt lokal, a także pełen pakiet szkoleń w obszarach zarządzania finansami, personelem, IT i sprzedażą. Sieć gwarantuje zaplecze logistyczne i marketingowe oraz dostęp do innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

Wśród dostępnych programów wsparcia znajdują się m.in. "Auto na start", "Pakiet relokacyjny" oraz ubezpieczenie "Polisa na biznes". Każdy przedsiębiorca może również liczyć na pomoc dedykowanych przedstawicieli i partnerów ds. sprzedaży, którzy doradzają w codziennym prowadzeniu sklepu.

Jak podkreśla Gracjan Zborowski, franczyzobiorca Żabki z Wrocławia, gotowy model biznesowy pozwala mu skupić się na kluczowych zadaniach. "Dzięki gotowemu modelowi biznesowemu mogłem skupić się na prowadzeniu własnej działalności, kontakcie z klientami i zespołem, zamiast martwić się o kwestie operacyjne. Cenię w Żabce stabilny przychód oraz dostęp do nowoczesnych narzędzi, które ułatwiają mi codzienne zarządzanie sklepem" – mówi.

Obecnie sieć Żabka obejmuje ponad 11 800 placówek w całej Polsce, które prowadzi ponad 10 tys. lokalnych przedsiębiorców, tworząc jeden z najbardziej rozbudowanych systemów franczyzowych w kraju.