Temu detronizuje Allegro. Najnowsze dane
Temu wyprzedza Allegro w liczbie użytkowników i zasięgach zakupów online we wrześniu 2025 r.

Badanie Mediapanel wskazuje, że we wrześniu to właśnie Temu stało się liderem polskiego rynku e-commerce pod względem liczby użytkowników i zasięgu. Serwis odwiedziło 19,8 mln realnych użytkowników. Allegro zaś – 19,016 mln osób.
Temu numerem 1
Temu może pochwalić się również najwyższym zasięgiem w kategorii zakupów online – na poziomie 66,47 proc. Oznacza to, że tyle procent internautów w Polsce w tej kategorii odwiedziło platformę. Dla porównania Allegro miało zasięg 63,78 proc.



Choć pod względem liczby odwiedzających Temu wyprzedziło konkurenta, to w średnim czasie spędzanym przez użytkowników na platformie pierwsze miejsce zajmuje Allegro. Klienci poświęcali na korzystanie z serwisu średnio 1 godzinę 34 minuty i 8 sekund, podczas gdy wynik Temu to 55 minut i 47 sekund.
Ofensywa chińskich platform
Chińskie platformy coraz silniej zaznaczają swoją obecność w polskim e-commerce. W zestawieniu dziesięciu najpopularniejszych serwisów zakupowych znalazły się także Aliexpress i Shein. Pierwszy z nich przyciągnął we wrześniu 9,04 mln użytkowników i miał 30,33 proc. zasięgu. Shein natomiast odwiedziło 7,9 mln osób, co przełożyło się na 26,52 proc. zasięgu.
Na liście pojawił się także Amazon, który w Polsce wciąż ma mniejszy udział niż wspomniane serwisy. We wrześniu korzystało z niego 6,96 mln użytkowników, a zasięg wyniósł 23,34 proc.